یزدفردا :مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از برگزاری جشنواره تابستانه مهارت ماندگار ویژه نوجوانان و جوانان استان یزد در ایام تابستان خبر داد .

 حبیب الله کارگر بیان کرد : درجهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان استان ، جشنواره ای با هدف یک مهارت ماندگار هدیه به هر نوجوان و جوان یزد ی همرا با تسهیلات و تخفیفات ویژه و اهداء جوایز نفیس به مهارت جویان برتر ، در تابستان سال جاری برگزار می گردد .

وی در ادامه گفت : پس از بحث و بررسی موارد مختلف در جلسات اعضای هیات نظارت استان ، رؤسای انجمن ها و برخی از پیشکسوتان این امر ، مقرر گردید در فصل تابستان سال جاری کلیه آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد سرتاسر استان جهت افراد متقاضی تخفیف های ویژه ای در شهریه آموزشی کلیه دوره های آن آموزشگاه  (تا سقف 30درصد) و همچنین تسهیلاتی نظیر اقساطی نمودن شهریه را مورد اجرا قرار دهند .

کارگر از برگزاری اختتامیه و قرعه کشی جشنواره در مهرمها سال جاری خبر داد و افزود : به تعدادی از کارآموزان برتر معرفی شده از سوی آموزشگاه های فعال در این جشنواره  در مراسم اختتامیه جشنواره ، جوایزی به قید قرعه اهدا می شود .

وی در پایان مهارت آموزی در دانش اموزان را موجب پیوستن به زندگی واقعی در سنین جوانی ، مسئولیت پذیری و اجتماعی شدن آنها و بهره گیری آنها از نظام آموزشی برگرفته از بازار دانست .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا